چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد کم خونی رخ می دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در نارسایی مزمن کلیه، کم خونی یکی از پدیده شایع است. سپس، به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد به کم خونی می شود؟ به امید مطالب زیر می تواند برای شما مفید است.

کم خونی شایع ترین است که با کاهش اریتروپویتین است که توسط سلول های توپ گلومرولی و سلول های مزانشیمی مدولری تولید می شود. در طول روند نارسایی کلیه، محل تولید اریتروپویتین در کلیه آسیب دیده خواهد شد، تمایل هموگلوبین به اکسیژن برای افزایش اکسیژن کاهش می یابد و استفاده از هموگلوبین. ایسکمی کلیوی نسبتا جدی است، محرک اصلی برای کاهش اریتروپویتین کاهش یافته است، که منجر به تولید اریتروپویتین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. برخی از مواد سمی در خون تجمع می یابد باید مهار مستقیم بر مغز استخوان که می تواند خون اثر.

علاوه بر این، تعداد فزاینده ای از آسیب سلول های قرمز خون در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی نیز یکی از دلایل است. تلفات از سلول های قرمز خون در طول درمان و برخی بیماری های دیگر مانند فشار خون بالا و دیابت نیز می تواند خون را تحت تاثیر قرار و از تغذیه جذب می کنند، در نتیجه منجر به کم خونی.

پس از شناخت علل به همین دلیل بیمار با نارسایی کلیه، کم خونی رخ می دهد، شما باید اقدامات مربوطه در طول درمان است. آیا هر تصمیم بدون مجوز پزشکان شما را ندارد. به یاد داشته باشید که، با دکتر خود می تواند به بیماری شما بسیار کمک کننده ارتباط برقرار کند. آنها می توانند برنامه درمانی با توجه به شرایط خود به شما میدهد.

آیا اطلاعات شما رو می خواهید، اگر نه و یا سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. شما می توانید پیام های ترک، چت با پزشکان آنلاین ما و یا ایمیل با ما. ما در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد کم خونی رخ می دهد





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کم خونی، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد کم خونی رخ می دهد ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: